Oooouups!
2011-10-30 / 10:33:02 / Min vardag

Hehe... dålig update, jag vet! Men de e något som är fel med min blogg.se för jag kan inte ladda upp några bilder... Boogie var på återbesök på kliniken i onsdags och dom sa att hon såg riktigt fräch ut, så jag skulle skritta 30min i 7 dagar och sedan börja trava. har redan bstämmt att allt ska gå perfekt i traven innan jag börjar galoppera. Ska bygga upp henne från grund och botten nu, och få henne stadig! Annars har det varit mysigt att skritta på henne. Smoothie går bra, hoppträningen i tisdags gick inte jättebra, men absolut inte dåligt heller. Dressyren i fredags blev inställd så jag red ut istället. Nu när de inte är några tävlingar får dom lite vila osv, vilket betyder att dom står ca 2-3 dagar i veckan alternativt skrittas. Både jag och hästarna är trötta så det är skönt. Ska till stallet alldeles snart och rida båda hästarna. Om jag hinner tänkte jag hoppa smoothie lite, annars blir det dressyr som gäller. Boogie ska fortsätta med 30 mins skritt. Så ser alltså dagen ut för mig :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: