Prov, träning, träning!
2011-10-25 / 07:50:46 / Allmänt

Herre min Jesus vad kul vi hade på träningen igår! Hahhaha vi fick oss verkligen ett gott skratt.
Är påväg till skolan nu för att först påbörja dagen med samhälle B och sedan avsluta skoldagen med prov i matte C som kommer faila totalt. Sedan drar jag vidare till stallet för hoppträning me ponnybusen som jag är riktigt taggad på! Ska däremellan skolan och träningen hinna rida boogie också. Sedan efter hoppning drar jag om jag hinner vidare på cheerträning, men detta är inte klart ännu.
Hästarna får Btw nya pjuks nu på morgonen så pappa e i stallet och kollar till de där :)

Slänger även in lite bilder på mig och ville som jag lånade från Bellas blogg. Fotade gjorde Veronika (Efternamn?).


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: