Wille har blivit stooor!
2011-10-24 / 07:02:37 / Allmänt

De blev ju som sagt ändrade planer så jag och Bella möttes på lyckås där jag skulle rida Wille. Trodde själv inte att de skulle vara möjligt men innan jag visste ordet var så red jag runt där med honom på volten som på nästan vilken annan häst som helst. Nej! Så kan man absolut inte jämföra det för ville är långt ifrån lätt att rida, han har ju trots allt ett förflutna, men roligt var det! :)
Sen åkte vi och köpte pizza som vi åt på Grindtorp. Hämtade sedan in smoothie och tog upp henne i ridhuset. Dressyr var planerna och dressyr blev det och hon fick riktigt fint!! Sen red Bella och de verkligen strålade om henne så jag tror hon tyckte att de va kul att få sitta på pluttan igen. Ner med henne och ut me boogie som skulle skrittas 10 min. Slängde upp Bella barbacka och de gick super! Sen skiljdes vi åt :( men de här e ngt vi ABSOLUT måste göra om för jag hade nästan glömt hur mkt jag älskar att vara me Bella! Hon är bäst!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: