Träns-fettisch!
2011-10-21 / 07:56:48 / Allmänt

Ursäkta för att jag inte skrivit men har haft så otroligt mkt att göra!

Men jag tänkte iaf berätta lite om min träns-fettisch. Jag har träns från alla möjliga olika märken, billiga som dyra, svarta och bruna och i alla storlekar. Ändå köper jag fler träns, då jag tröttnat på dom gamla eller inser att min häst går bättre på ett annat. Just nu har jag till smoothie ett hackamore från hööks tror jag, dressyrträns från hööks, dyonträns med platt nosgrimma och ett med achen från hööks och ett annat diverse som jag köpte förra året i Södertälje. Alla dessa träns hänger faktiskt idag i mitt skåp. Men dessa är inte de enda jag har utan ännu fler ligger hemma så som remontträns och pullarnosträns. Samma sak gäller boogie. I hennes skåp hänger idag ett Rambo micklem träns, remontträns från dyon, pullarnos från stubben, pullarnos från pessoa, achen från stubben och sist men inte minst kommer snart ett nytt hänga där...
Eftersom att både boogie och smoothie går bra på dyon med platt nosgrimma så orkar jag inte byta hela tiden. Så boogie ska få ett likadant fast ett brunt.

Då förstår ni att jag inte lider speciellt av denna tränsfettischen och inte heller tränsen gör de då dom används flitigt med jämna mellanrum ;) men måste nog ändå tacka min far som bidragit till detta :)


2 Kommentarer
Emma ♥ Lydia:

Hej! Har inte du något brunt träns i stl cob tillsalu? :)



SKRIVET DEN: 2011-10-21 KL: 09:32:32 URL: http://youngrider.webblogg.se/
Johanna:

Du är knäpp min lille vän ;) När jag ridit in Bingo så får du komma ner o prova o hoppa honom. Han hoppade 9-8 på sitt bruksprov (10-10 är max) så den lilla ponnyn kan sannerligen hoppa ;)



SKRIVET DEN: 2011-10-25 KL: 14:20:45 URL: http://brolotensgrafit.com



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: