Nytt år, ny start
2009-12-30 / 20:48:40 / Allmänt

Förlåt, förlåt, FÖRLÅT! för en otroligt dålig uppdatering. Jag kan faktist inte ens minnas när jag senast skrev nånting i bloggen men jag har faktiskt nått att skyllapå :P
Det har verkligen inte hänt så mkt.
Jag började ju med att rida igång smoothie och sedan, bara en dag blev hon helt galen och jättekonstig. Hon bara stod och stegrade hela tiden. Så jag åkte me henne till kliniken och fick då reda på att hon fått kotledsinflamation på båda fram. Rikigt synd eftersom att vi kommit igång så bra.
Så idag var jag på kliniken för återbesök och dom blev verkligen CHOCKADE över hur otroligt snabbt hon blivit bra. Det har ju bara gått två veckor och hon ver helt ren på böjprovet. Men vi ska ta de lugnt och börja från början igen.
Åkte upp en snabbis till mustang idag också för att få en bra sadel att rida igång henne med, så dfen här får funka tills vidare. Sen ska vi upp me den igen när jag fått igång henne lite.
Juste, höll på att glömma.
Jag reser bort till Thailand den 1/1-10 och då tar Bella hand om smoothie, så då är det ingen ide att jag uppdaterar, men så fort jag kommer igång igen då blire UPDATE varenda dag, jag lovar er.

P U S S O C H K R A M ! < 3 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: