Så fin!
2009-12-06 / 11:52:44 / Allmänt

Ursäkta, men de har inte hänt så mkt.
Smoothie har vart så jävla fin nu sen jag började jobba henne på nytt. Mjuk och trippar inte alls lika mkt. Jag har nu alltså börjat galoppera och rida lite bommar, och det går riktigt bra. Väntar nu spänt på att få börja hoppa och antagligen kan jag vara med lite lätt på nästa tisdag. Men vi får se, är hon lika fin som nu så är jag definitivt med!

Klippte henne igår och ja det blev lite randigt eftersom att klippmaskinen inte alls ville sammarbeta med mig, och därför ville inte ponnyn det heller. Men jaja... det blev ganska bra ändå.
Måste köpa mig ett par nya tretornstövlar oxå eftersom att mina börjar bli för små, så då tror jag att jag satsar på ett par marinblåa eftersom att min autfit är i den färgen.

Det var allt.


P U S S O C H K R A M ! < 3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: