NH och trickträning.
2009-11-16 / 11:16:13 / Allmänt

Jeepp, detta har jag och min ponny betämmt oss för.
Smoothie och jag ska börja träna NH och trickträning, och jag tror faktiskt att hon skulle gilla det.
Känner även att det kommer hjälpa oss i hoppningen, på så sätt att vi kommer kunna förstå och lyssna på varandra mer och bättre. Frågade en tjej och hennes råd var att börja med seven games.
Tänk min häst buga, stegra, sitta allt på befallning, tror ni att jag kan lyckas.
Sen när jag kommit en liten bit, ska jag ringa och be någon om lite hjälp, och kanske boka in någon lektion.
Guud känner att det kommer bli bra :)

Här är en film på mig och smoothie när vi tränar lite med repgrimma.

1 Kommentarer
Mimmi:

stolr fotograf och filmare :D:D<3



SKRIVET DEN: 2009-11-22 KL: 23:19:39 URL: http://nyqviiist.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: