Uteritt i regnet, myyyys"!
2009-11-17 / 10:09:34 / Allmänt

Igår så var det dax att rida ut. Bestämde med Angelica att vi skulle rida tsm så jag kom till stallet, testade nya bettet på smoothie sen så chillade jag lite. Sen kom angelica och vi red ut. Hon på Hadar, och jag på Smoothie.
Jag skulle vara som en draghjälp till hadar men de gick ju inge bra när smoothie brallade ut hela tiden. Hon var verkligen rädd för allt. bara det låg en liten stock brevid vägen så var hon nere i diket lixom.
Kan säga att jag bara satt och skrattade. Och FYFAN vad överskottsenergi hon hade, jag kan inte påstå att hon alltid hade alla ben i marken så som hon flängde runt. Hahahah hon bockade och verkade ha riktigt kul.
Men vi red runt gravfälten och tillbaka och jag fixade smoothie och gick upp till bella. Lagade mat där och sen kom mina föräldrar och hämtade mig. Mer hände inte.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: