Uteritt i solskenet.
2009-11-21 / 16:12:56 / Allmänt

Red ut idag, och jaaah, hon var pigg!

Först när jag skulle ta ut henne ur hagen så öppnar jag hela grinden som vanligt och väntar på att hon ska komma. Hahah såg redan då att hon hade nått lurt i blicken och en sekund efter så hade hon sprungit förbi mig.
Hahah gummsan hade så mkt överskottsenergi, så snart måste hon ut i vanliga hagen igen. Annars tror jag snart att hon får fnatt. Såg redan då att ridturen kommer bli "rolig". Men fixade henne och red ut mot ängen. Travade uppåt och helt från ingen stans blir hon jätteglad och hoppar upp i luften och försöker galloppera en bit. Haha satt bara och skrattade. Hon är så sööt ibland.
Men skrittade mest av tiden, sen travade jag oxå lite. Snart så får jag galloppera igen, och heehe, jag ser redan framför mig hur det kommer se ut xD

Men red hem igen och gosade lite me henne, sen fick hon komma ut i hagen igen, så nu sitter jag här hemma och bara chillar. Måste ta med mig kameran om de blir fint väder imorn igen :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: