4 oktober SÖNDAG
2009-10-04 / 19:55:35 / Allmänt

Ahhh igår kom jag på att om vi nu ska tävla i helgen så kanske jag borde börja träna på dressyrprogrammen.
Så jag fick åka till stallet idag för pappa, skulle igentligen stanna hemma och plugga.
Men ahh Kom till stallet och välkomnades av massa människor som satt i sadelkammaren och pratade.
Ahh de va typ Bella, Bea, Hanna, Lisa och malin.
Och jag öppnar mitt skåp och där liggen en STOR plastpåse.
Öppnar och sen att det är ett paket till mig från bella. :P
I efterskott då.
Så jag öppnar det och i den ligger en ryktväska(en brun) Och massa röda borstar, och lite mer intryckt ligger en röd repgrimma.
Bean: Gillar du rött?
Jag: Ehhh... Vet inte xD De va Bella som ba kom på nått skummt.
Bella: Ahh men smoothie e snygg i rött xD
Jag: Ahhha :D okej

Men gick och fixa min häst lite snabbt, går ut till volten och får se värsta havet!
Jag ba SUCK!
Men tog mig i skinnet, hoppade upp och red på den pölinvarderade volten:P
Skrittade först igenom hela LC:1 som uppvärmning.
Sen red jag LB:1 och bella läste medans vad jag skulle göra.
Tkr de gick helt ok, med tanke på havet som fanns på volten.
Vatten= Smoothie lyfter på benen mkt= JAG SKUMPAR!
Ahh sen körde jag igenom LC igen, sen fick det räcka.
Skritta runt hagarna som avskrittning.
Bella stack upp till lägenheten, och jag kom straxt efter eftersoma tt jag inte ville va själv i stallet.

Ahhh de va min dag :D

kramar


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: