Måndag 5 oktober
2009-10-06 / 12:03:23 / Allmänt

Ahhh trog mig ut till stallet på moppen.
Kom dit och välkomnades av Bean som hade riktigt ont i ryggen, och skulle ride dressyrlektion :P
Ahh men tänkte först rida lite dressyr men sket i det, och slängde på ett täcke, tränsade och red på åkern istället.
Sen ringer jag Belle och hon ba men jag kommer ner nu så jag kan hjälpa dig me dressyren, så jag red tillbaka, och skulle igentligen sadla och sånt men orkade inte, ställde bara in henne i boxxen, borstade lite sen hjälpte jag Bella lite me att pilla på wille, han va jätteduktig.
Ahh åkte upp me Bella til lägenheten där jag bjöds på middag, kykling och ris. sen vid halv 8 åkte jag hem.
Orkade inte skriva så mkt, men de här var väl allt :)


kramar Veronica 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: