Miss från min sida!
2009-10-18 / 19:45:13 / Allmänt

Men suck, jag verkligen suger på det här!
Men jag ska försöka skriva det jag kommer ihåg!

Måndag:
Skrittade ut med Bella och Lotus, bara en kort tur till Kalvsvik och tillbaka.


Tisdag:
Åkte buss och GICK ändå ut till stallet, trodde att jag skulle dö!
Red ut med Hanna på Arkan och Lisa på Filur.
En runda runt gravfälten och tillbaka. :D

Onsdag:
Hoppträning döm för övrigt gick riktigt bra,
tränade lite korta och långa distanser, samt en serie på 5 hinder.

Torsdag:
Red ut med Bella. Red bort till elin och snacka lite skit med henne. Bella och jag bytte häst tillbaka så jag red halleballen! :D galopperade lite på ängen, ocxh på åkern.

Fredag:
Red ut barbavka med Alex på Omega. Red runt gravfältet och tillbaka.

Lördag:
*se film längre ner* 

Söndag:
Johanna red först Smoothie ( nya medryttaren) Såg skitfint ut, och lägger in en film lite senare :)
Sen red jag ut med Bella(halle) och Ello(omega), red till Kvarntäppan där man träffade tuss, snacka lite me henne, sen tillbaka, smoothie var lite stel efter omkullridningen igår så de andra galopperade på åkern medans jag fotade :)


Film från tävlingen:

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: