Ooooops o:
2009-10-13 / 12:33:04 / Allmänt

Ahhh förlåt för den dåliga uppdateringen!

Ahh jag kan berätta lite vad jag gjort under dagarna.

Torsdag:
Hoppträning för första gången sedan ringormen kom.
Smoothie var riktigt taggad idag, och ahh de va lite kämpigt.
Men hon verkligen flög över hindrena, och de va ju bra, men jag kan inte säga att lydnaden mellan hindrena var så bra:P
Men jag är jättenöjd.
Dock höll jag på att ramla av-.-
Fick huvet in i hinderstördet och en stukad tumme, AJ!

Fredag:
Tummen bultade och gjorde jävligt ont så Alex och Bella fick rida istället.
Smoothie såg jättefin ut, och hon fick nog slut på lite energi till tävlingarna i helgen, SKÖNT!

Lördag:
HAAAA! slut me energi, trodde jag va.
De var allt annat än slut på energi, de va som om en bomb tickade och snart skulle sprängas.
Men ahh hon var iallafall jättefin, vilket resulterade en 2:a plats i LC, och bambambambaaaaaammmm,
EN ANDRA PLATS I LB oxåå:D
Hahahha hon va riktigt duktig alltså!
Det finns bara ett ord som bestriver ritterna, BÄST!

Söndag:
Dressyr som gäller?
Varknade, fixade mig och gick ner till stallet.
Fixade snabbt, skulle laste men nejdå, HÄSTEJÄVELN HADE BESTÄMT SIG FÖR ATT STANNA HEMMA IDAG!
Vi försökte lasta henne i typ 1,5h tills jag tillslut gav upp!
Sen kom alex till min räddning och smoothie hade så gott som gett upp så hon fick in henne.
Hann dit och då var de dom sista i LC som skulle starta, bara att stryka sig färifrån och vänta till LB.
Ahhh kul att vi fick vänta typ 4h tills jag fick starta!!!!!!
Kom dit lixom omkring 10,halv 11 och jag startade typ halv 5!!!!
Men vi tog oss en tur till Hööks och köpte lite stuff :D
Men nöjd med ritte, ingen placering, SYND!

Måndag:
drog mig till stallet, för hästen skulle skrittas, fick sälskap av bella på lotus och vi skrittade till kalvsvik och tillbaka.
åkte hem, och föll pladask till sängs, GODNATT!



De va dessa dagar som jag missat va?
Men här har ni allt i en kort version :)


Puss&Kram
Veronica

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: