Södertälje Meeting.
2009-10-29 / 07:54:42 / Allmänt

sry, men jag har verkligen inte hunnit uppdatera, och inte orkat för den delen heller men nu e jag igång igen!
Jag kan ju börja att berätta om alla klasser jag tävlade i.

Första dagen, LA:
Hon var riktigt, riktigt fin och på framhoppningen hoppade hon nästan upp till himmelen.
Gick in på banan och hon var pigg och glad och banan gick riktigt JÄVLA bra :D
tog det lite lugnt på omhoppningen och då skädde tyvärr ett litet missförstånd mellan mig och smoothie, så hon rev ett hinder.
Somsagt, hade hon lyssnat på mig och inte visat allt sig ego så skulle hon kommit mkt bättre på hindret, om hon skulle hoppat av där jag ville, men nejnej, hon ville ta ett till språng för att sedan hoppa rakt in i hindret :P
Jajjaja nöjd som fan ändå <3


Andra dagen MSV B:
Kom dit och den här gången var det A:0 som gällde.
A:0 betyder att man bara rider grunden, men den är på tid, så du ska rida 9 hinder så snabbt du kan typ, utan fel.
Ahh men hon var lite halvbråkig, och väldigt lat om jag får säga så.
framhoppningen var ok, och banan gick väl oxå ok.
Fick 8 fel eftersom att jag rev två räcken. HATAR räcken!!!
men nöjd iaf eftersom att det var vår andra MSV B.

Tredje dagen LA:
Bara som ett litet avslut vare LA idag, och jag skulle lyssna på mickes råd och försöka krasha henne på framhoppningen så att hon skulle lyfta lite på sina övermodiga hovar över hindret, men ju mer jag kämpade med att få henne aqtt riva desto mer kämpade hon med att inte riva, så den iden sprack.
Sen var hon lite halvlat på banan så vi slog o ett par hinder och rev sista hindret i trekombinationen.
Men jag är nöjd me helgens tävlingar :)


Puss och Kram!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: