Stallet iaf.
2009-10-20 / 18:36:41 / Allmänt

Åkte till stallet idag iallafall, fast det var planerat att jag skulle stanna hemma och plugga.
Var igentligen meningen att bella skulle rida smoothie, men kände mig tvungen att åka ändå.
Kom dit och fixade bebisen lite, typ borstade, och sånt. Sen kom den nyfikna kattungen fram till min ryktvästa och började gräva efter hästgodis, så han fick några bitar vilket var en osmart ide eftersom att den bara ville ha mer sen :P

Red me smoothie till Kalvsvik, red i dressyrsadeln. Hon var riktigt fin, lite jobbig eftersom att jag red på tredelade bettet, och hon går bättre på tvådelat.
Men tränade lite ökningar och kortningar. Lite lösgörande i skritt trav och galopp.
Ahhh sen tog jag de lilla hindret in på volten, och hon var riktigt pigg och glad på att få hoppa :)

Är lite orolig för i helgen, eftersom att vi ska tävla LA och MSVB. Hon har ju typ fortfarande ont i höger bak(högt uppe) när man ska klämma på det, och jag vet inte alls hur hon kommer vara att hoppa imorn, men vi får hoppas på att de inte är något allvarligt, annars åker jag inte till södertälje, och tävlar i helgen.

Ahhhh de var allt för denna gång, Bjuder på en bild på oss två :)



Puss och Kram!

veronica

1 Kommentarer
Ronja Gujord - 19 år og cirkusdirektør:

Så utrolig fine hester du har! :)



SKRIVET DEN: 2009-10-22 KL: 07:57:37 URL: http://ronjagujord.com



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: