Uteritt när det är ISTID?!
2009-10-03 / 21:35:02 / Allmänt

Ahhhh känns verkligen som om istiden börjar komma xD
Åkte till stallet idag vid halv 10.
Fixade älsklingen, lite extra idag, me lindor och sånt.
Kändes kul att göra de lixom inte alls jobbigt som de brukar va.
Ahh red ut en runda till åkern först, och hon fick trava hela den först sen galoppera hela tillbaka.
Red vidare mot ängen, där jag åter igen tog en lugn galopp vidare mot nästa äng, och sedan vidare mot hagarna.
Red mot Jordbro, och passade därför på att ringa Elin som faktist svarade:P
ahhh pratade lite allmänt om stallet och sånt.
Red till hennes lägenhet, och alla bara kollade på mig xD
sen kom Elin ner och jag fick en kladdkaka och smoothie ett äpple.
Elin skulle iväg till nånstans så jag följde henne till tåget.
Då började Elin berätta om att hon fixat en present till mig och att hon måste va i stallet för att göra den/ge den.
Och jag fattade ingenting?
jag baa, hjäääääälp?
ahhh sen skiljdes vi åt och jag travade hem. Tog en långgalopp på alla ängar så blev de sen en lång skritt tillbaka.
Hon va jättefin och inte alls så jättepigg som jag trodde eftersom att hon vart klippt igår.
Men snart äre tävling!
kan skriva in vilka jag har anmält mig till:
Vallentuna: LC och LB lokalt bara som uppvärmning.
Sundby: Lokal Dressyr LC:1 och LB:1
Södertälje: Oktoberhoppet meeting,
första dagen: LA
andra: LA, MSV
tredje; kommer inte ihåg, men ev globenkvalet som ligger på 125cm.
Ahhh de va allt :D



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: