51 dagar kvar till lycka!
2010-04-21 / 12:38:41 / Min vardag

Sitter just nu i datorsalen i skolan. Har CP-lektion som jag kallar det xD Asså det är jag och en till tjej frå´n min klass som inte har språk så istället kan man säga att vi har valfri lektion, så valfritt för mig är att göra exakt INGENTING! Men Smoothie blev iaf skodd idag och det gick ganska bra, lite bråkig var hon. Bella ska rida henne senare och sen imorn ska jag till stallet för att öva dressyrprogrammet, vilket behövs för jag kan det inte! Slutar snart, efter nästa lektion som är gympa. Ska inte vara med på den men måste ändå vara där, suck. Sen ska jag och Olivia fika och samtidigt försöka planera våran gemensamma idrottslektion :) Men än så händer nog inte. Skriver senare, och ni kommer säkert få någon lite update från bellas sida också :) Juste slänger in en bild på när jag hoppade hadar igår:

lite långa stigläder, jag vet men mina ben pekade rakt ut annars :P


1 Kommentarer
Lovisa:

väldigt fin bild =) jag älskar fjordingar <3



SKRIVET DEN: 2010-04-22 KL: 19:27:31 URL: http://puissance.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: