Bella här!
2010-04-12 / 20:57:39 / Dagens Ridpass

Red smoothie på våran volt medan angelica hade hadar lös, fast hon tog fast honom ganska snabbt och red sen runt barbacka, och då red jag oxå runt dåra ;)
hon var super fin i traven och galoppen. sen tyckte jag vi kunde galoppera brevid varandra och smoothie vart ganska taggad och ville springa på hur jävla mycket som helst, efter det var det som om hon fick en extra motor typ xD
red sen LB:1 programmet och traven var hur fin som helst, bara galoppen när jag kommer till att rida snett igenom som hon blir taggad och inte lyssnar riktigt ;) bara träna vidare.
och angelica bara: jag visste inte att hon var sådär fin! jag bara vaaa?
hon bara ja alltså jag trodde inte hon kunde så där mycket och jag bara jo självklart hon är super fin! och ändå var det slarv ridning idag, du ska se när vi är seriösa =)
jag bara älskar denna ponny =) nästan mer än min egna (a)
jaja orkar inte skriva men ni får en bild ifrån idag =)

//Bella


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: