dagens ridning
2010-04-18 / 16:33:26 / Dagens Ridpass

Sitter hemma nu, och är riktigt trött. Ska snart ta och lägga mig en stund och när jag vaknar ska jag göra ett skolarbete. Iaf så skrittade jag ut me Bella och Pommaq, och vi hade det väldigt mysigt :) Skrittade i kanske en timme och bara pratade om allt. Sen i stallet så smörjde jag mitt älskade dyon träns! Älskar det verkligen! Smoothies svullnad var bättre när jag hade ridit :) Väldigt bra, men de kommer säkert svälla upp igen, suck. Vad är det med hästar igentligen, alltid ska det vara något.

Läste om de ny TR-reglerna angående bakbensskydd. De är så otroligt flammsiga, så jag förstår verkligen vart de vill komma med det hela. Tydligen så blir vissa skydd förbjudna, och blabla! Ridsporten börjar verkligen bli skumm, me alla nya regler och skit -.-'
skriver inget mer idag, men ska försöka påminna bella om att skriva imorn. Ciao! <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: