Dagens ridpass
2010-04-05 / 20:13:43 / Smoothie<3

är jätte tråkig jag vet! men vevve tvingar mig att skriva så lika bra att skriva på.
red i ridhuset idag och varken jag eller smoothie var på humör. hon var defenitivt finare igår! idag var hon väldigt pigg och väldigt emot handen och stel i sidorna. så gjorde mitt bästa på att rida igenom sidorna, i slutet var hon så mycket bättre men kände själv att jag inte orkar.
är ju faktiskt sjuk och ska nog igentligen inte rida. men jaja ;) skit samma.
körde konerna jag ville. satte dom innanför spåret och körde skänkelviknings slalom mellan dom. gick jätte bra. sen körde jag slalom i dom i både galopp och trav. funkade jätte bra. tänkte prova på lite galoppombyten sen men idag ville hon inte och drog bara iväg och vart sur för att jag inte lät henne springa. så kan det vara ibland ;)
men sen skärpte hon till sig och travade av henne och skrittade av. sen gick vi hem igen.
och hon stod helt lös i stallgången utan grimma medan jag fixade saker i sadelkammaren och borstade henne. super duktig ponny! :D
sen fick hon gå in och äta lite och jag gick hem igen,

Love Bella

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: