Dagens ridpass
2010-04-11 / 15:34:46 / Dagens Ridpass

Somsagt så åkte jag iväg till stallet, och tänkte först rida ut, men styrde istället mig och smoothie mot ridhuset. Hon var riktigt fin, och jag red kanske i en kvart. Sen när jag red tillbaka så skulle Angelica till kalvsvik så jag slängda av sadeln och hänkade på barbacka. Det var riktigt varmt och fint ute, och jag hade verkligen lust att rida henne på utevolten men jag har ju inget ridhuskort på kalvsvik längre, utan bara på hesslingby. Men ska ringa anita och prata med henne om det så får vi se hur det blir. Den här månaden har jag inga tävlingar men nästa drar dom igång igen, så det blir lite lugnt den här månaden. Skönt. På tisdag är det hoppträning, så imorn blir det nog uppdatering från bella :) Puss och hej, leverpastej!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: