Dagens ridpass
2010-04-20 / 19:46:23 / Dagens Ridpass

Red runt lite på volten i kanske 20 min. Eftersom att hon har varit svullen i benet så tog jag det lugnt och vi lullade bara på lite i skritt och trav. Pigg var hon men ändå riktigt fin :) Sen tog jag in henne och fixade henne lite snabbt och hade lektion för bella och angelica på volten. Angelica bad min hoppa hadar så jag satt upp och omg, det var otroligt längesen jag red en fjording. Men de vart lite fajt i början då han inte alls ville vara på min sida. Men efter en stund så gav han sig och gick i fin och stadig form. Hoppade några gånger på kanske 50cm och sen ville Angelica höja så hon höjde kanske till 70/80 och hadar tog det jättebra :) sen ville hon att jag skulle hoppa ännu högre och jag kunde väl inte göra något annat än att göra som hon sa så hon höjde väl upp till 1m och hadar skuttade över hur lätt som hellst, dock är det verkligen ett stup som väntar efter hindrena :P hahah lite smått läskigt faktiskt. Sen fick det vara nog så Angelica fixk hoppa upp igen och hoppa en liten bana på 60cm, vilket gick väldigt bra :) sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Så fort angelica laddat upp bilderna på mig och hadar så slänger jag in dom här på bloggen :) ciao!

2 Kommentarer
Lovisa:

Fin header:)



SKRIVET DEN: 2010-04-20 KL: 19:47:14 URL: http://puissance.blogg.se/
N:

Sv: Det spelar väl ingen roll, Blackie kan knappt gå dressyr å dampar bara sönder i hoppningen ;) <3



SKRIVET DEN: 2010-04-21 KL: 07:43:22 URL: http://blackijacki.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: