Dagens ridpass
2010-04-25 / 21:55:43 / Min vardag

Va ju i stallet idag och började med att rida runt lite på volten med hackamoret. Hon var ganska fin, dock lite pigg och tittig i början. Men sen mjuknade hon och längde på steget. Så när jag tyckte att hon gick bra så red jag ut en runda, och hon blev onödigt rädd för en liten snöhög, så då bråkade hon lite. Men satt av, backade förbi eftersom hon och ville gå förbi normalt. Satt upp igen och red vidare. Lät henne sträcka ut på ängarna, vilket hon tyckte var riktigt skönt. Pysslade lite me henne sen efter och åkte sedan hem. Nu sitter jag här hemma och har fortfarande inte gjort det jag borde. hehe! Skulle ha gjort både en idtrossuppgift och pluggat NO men orkade inte. Var så trött att jag somna vid sex nu på kvällen och sen blev jag upptvingad kl åtta igen. Imorn är det lagträning utomhus, är sjukt peppad :) Kommer bli kul att få träffa folket från laget igen, och det blir en bra förberedelse inför andra omgången på edsbro på söndag som går i LB :) De kommer nog gå bra för oss tror jag, och dessutom är det första utetävlingen för i år! Ska läsa no nu, skriver imorn! och lägger även in bilder som bella kommer fotta!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: