Dagens ridpass
2010-04-03 / 17:20:17 / Dagens Ridpass

Hello är här igen. eftersom vevve åkte idag så hade jag smoothie idag. mockade åt henne och hon kan verkligen vara en riktig gris ibland x)
tog in henne och jag hade lunchen då. spolade hennes ben innan hon fick gå in och sen lunchade jag. sen gjorde jag iordning henne och red ut en stund barbacka. körde mest öppna och sluta längst vägen. lite skänkelvikningar och serpentiner.
Jätte bra att köra som avslappnande övningar! funkar super!
travade lite och klättrade sen en stund i skogen. sen påväg ner precis där man ska gå ner har dom grävt och fyllt på grus ställt en kon där och smoothie vägrade gå i närheten och kändes inte så jätte bra barbacka att hon skulle skena iväg eller nåt x) så tvingade ner henne och gjorde halt, hon skulle stanna där. efter några sekunder vart hon jätte arg och gjorde en halv stegring och slänga sig frammåt xD dumbom alltså, red vidare hemåt och gjorde lite galoppfattningar och hon var super fin hela vägen =)

Love Bella

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: