dressyr
2010-04-25 / 21:15:19 / Min vardag

Jag måste ha fått en knäpp i huvet tror jag, seriöst! Vet inte vrf men jag tror att efter sommarlovet så ska jag lägga hoppningen lite åt sidan och satsa på dressyr. Komma ut på massa dressyrtävlingar, iaf till LA och kanske vara med i nån av divisionerna. Skulle faktiskt vara kul! :) Förut hatade jag verklige dressyr men nu, jaa... Nu tkr jag att det faktiskt är riktigt kul, och coolt... när det går bra iaf. Ska bara försöka tjata till mig en dressyrsadel och hitte en bra dressyrtränare så blir nog allt bra :) bjuder på några bilder på min förra häst som är dressyrhäst nu:)


Brave Heart och Jesicca Lee Eriksson

Bjuder på en bild från Braves och min tid tsm, som hoppekipage då;)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: