Dressyrtävling
2010-04-02 / 10:07:57 / Min vardag

Hej alla glada! Nu är det lov och mitt lov kommer faktiskt att spenderas i Idre fjäll. Bella är på dressyrtävling idag och jag kunde inte följa med eftersom att jag har lunchfodringen idag. Men ello är med och hjälper bella, så det kommer att gå super. Nu undrar säkert hur jag vågar låna ut min häst sådär. Bella är lixom Bella, jag litar på henne och hon är en av mina bästa vänner, och även den som känner smoothie nästan lika bra som mig. Bella har varit med mig från början och vet hur min häst är. Jag skulle aldrig låta någon annan bara låna min häst, om jag inte litade på den till 100. Men Bella är en riktigt duktig ryttare och jag vet att hon tar hand om smoothie lika bra som jag gör. Denna Bella som är min bästis är också smoothies medryttare, så då kanske ni förstår. Visst är jag rädd för om min häst som alla andra ryttare, men man måste låta hästen vara häst. Det är nyttigt för både häst och ryttare att byta ibland, och jag har absolut inget emot att någon annan rider min häst om jag vet vem personen är och vad den kan. Smoothie är en speciell häst och har ibland sina dagar, men hon skulle aldrig skada någon. Och hon är HUR JOBBIG  SOM HELLST så tävlingsbanan och jag vet att Bella är den som klarar henne bäst efter mig där ute. Så då har ni fått reda på vad jag tycker och tänker, så nu tkr jag att vi önskar Bella lycka till och hoppas att det kommer att gå bra för henne. Det är ju faktiskt bara smoothies andra dressyrtävling och vet ni vad. Jag har ALDRIG under den tid jag ägt henne ridit för en dressyrtränare, så det ni ser har jag byggt upp helt själv, med viss del från mina hopptränare :)
 
Bella och Smoothie på båda bilderna :)<3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: