Gårdagens ridpass
2010-04-23 / 07:32:08 / Dagens Ridpass

Det får ju bli gårdagens ridpass eftersom att jag inte hann skriva igår. Men jag tog iaf upp henne till ridhuset och börja lulla på lite i trav. Tänkte ju att jag bara skulle galoppera om hon verkligen känder bra, och det gjorde hon faktiskt! Dock känns det att hon går på korn nu istället för havre eftersom att hon inte alls va lika pigg som jag brukar vilja ha henne. Sen så är hon ju lite annorlunda eftersom att hon blir väldigt seg av att stå, och inte tvärtom :P Men hon var iaf väldigt fin så jag körde några varv i varje galopp också. Nu måste jag börja träna dressyrprogrammet också, och sen hoppas jag att jag kan komma iväg till lagträningen på måndag :) Ska ju till henne idag, och då blir det väl lite som igår och sen kanske jag rider igenom dressyren en gång, sen får det vara nog för dagen :) Skola nu, så jag uppdaterar mer senare, ciao ;)

1 Kommentarer
N:

Sv: Joo ;) Du har nt sett Blackie? :D <3



SKRIVET DEN: 2010-04-23 KL: 08:07:24 URL: http://blackijacki.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: