hästskötare
2010-04-24 / 08:47:17 / Min vardag

Godmorgon alla! Snart ska jag och Melina iväg till skutan för att kolla på när Bella och Angelica täclar klubbtävling. Jag ska alltså agera hästskötare vilket jag inte så ofta brukar göra :P brukar vara tvärtom att bella är hästskötaren. Har sovit ca fyra timmar och är lite trött, men jag överlever. Har en hel del planer idag som jag inte alls är så säker på att jag hinner med, men ska iaf försöka. Först blir det som sagt skutan, sen åker jag och melina till stallet för att jag ska rida smoothie. Sen så ska jag och melina och träna på sats och direkt efter så ska vi sola. Sen kommer Kathalina och då ska vi umgås lite me henne :)
Dagens ridpass blir att träna mkt på dressyrprogrammet som jag för övrigt inte alls kan, så det blir att träna, träna och träna! Uppdaterar lite senare, så glöm inte att titta in igen. Ciao!
Har jag dig, har jag allt! <3


2 Kommentarer
N:

Sv: Hahaha, men viiisst ;D

När ska du tävla nästa gång förutom lagtävlingarna? :D <3



SKRIVET DEN: 2010-04-25 KL: 10:49:49 URL: http://blackijacki.blogg.se/
frida:

jag har outfittävling på min blogg, kolla in oc var med! :D



SKRIVET DEN: 2010-04-26 KL: 07:31:07 URL: http://fridaerikaalice.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: