Hemma igen
2010-04-02 / 14:44:30 / Allmänt

Hello har precis kommit innanför dörren hemma hos mig. lämnat smoothie i stallet och pysslat om henne lite.
ska gå in lite närmare på hur det gick och så men nu ska jag fixa min hand som jag typ pajade och ta av mig kläderna, samt fixa bilder och filmer =) hörs snart!

Vevve du e hur jävla gullig som helst och jag tycker att jag inte förtjänar din tillit så, inte för att du inte kan lita på mig till 100 för det kan du. men jag mår dåligt av att du tror så mycket på mig. för jag tror knappt så mycket på mig själv. och jag förtjänar inte någon så underbar som dig i min närhet och jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna dig eller ens smoothie... och jag e så tacksam för att jag får rida din underbara lilla ponny för hon e verkligen värd sin egna vikt i guld! jag älskar er båda <3 /Bella


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: