hoppträning
2010-04-13 / 20:10:30 / Träningar

Dagens hoppträning var faktiskt lyckad :) vi körde mkt kondition, och lite krångliga banor, me mkt korta och långa svängar. Hoppade ungefär 2m lång trippelbarr också för att sedan styra in oss på ett hinder ca 3 galoppsprång åt vänster. Riktigt svårt var det, men jävligt kul!! Smoothie och jag missuppfattade varandra en gång, så hon stannade och hoppade åt sidan, vilket resulterade ett stukat lillfinger, eller det kanske är värre, det kanske är brutet. Iaf så känns det jävligt mkt, bara så fort jag spänner något. Jävlans ont asså! Så jag får skippa gympan imorn! Sköönt. Men hoppträningen vart iaf lyckad, och hon var jävlans fin i slutet, trots mitt skadade finger. Nu har det svällt upp, och liknar nästan en tumme. Man skulle kunna tro att jag är missbildad eller något sådant. Vem bryr sig, jag gör det jag brinner för. Dör jag på cupen så synd, då vet jag iaf att jag älskat något i mitt liv :) Imorn har bella Smoothie, så hon berättar hur det går :) Nu ska jag äta, och sen ska jag se hur mitt finger mår, kan hända att vi måste åka och röntka idag eller imorn. Jajaja hoppas inte (a) puss <33

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: