inget att blogga om just nu
2010-04-01 / 07:35:10 / Allmänt

Har inget att skriva om just nu, har för den delen inte tid heller. Ska snart till skolan, hahah wooow första dagen för mig den här veckan, och även sista innan påsklov. Men det blir iaf en skoldag för min del och sen kommer jag väl hem omkring 3 så då åker jag iväg till stallet och hjälper bella lite med ridningen. Tänkte fotta lite också me min system. Känner att den behöver få användas lite eftersom att den bara legat i typ dvala i jag vet inte hur länge :o Men det måste ha varit ett tag nu. Men iaf. juste NOTE TO MYSELF: lunchfodring på fredag! Det får jag inte missa! Hahaha eftersom att jag har full skötsel i stallet så behöver jag inte fodra eller något, men jag ska faktiskt ta ett pass nu, så wish me good luck ;) Hahaha men nej, så dålig är jag inte. Jag jobbade ju ganskea mkt i stallet förut med Carro och Verson så jag är inte någon sån stor amatör. Men iaf, slänger in bilder senare av bellas ridpass. Bye


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: