Ledig fram till lunch
2010-04-27 / 08:22:35 / Min vardag

Juste, glömde att berätta att jag är ledig från skolan fram till lunch :) ganska skönt faktsikt. Så snart, om typ 40 min ska jag ta moppen till solariumet och sola en snabbis för att sedan åka hem, duscha, fixa mig och dra till skolan :) Bara två(onödiga) lektioner idag :) So och klasstimme. Sen så har ju Bella smoothie idag så dom ska typ bara ta det lite lugnt :) måste peppa min häst med mer havre fram till helgen annars kommer hon typ dö. Nej men det kommer att gå super :) Vet inte vad jag ska göra nu, borde igentligen göra HK, MY8 eller svenska, så jag kanske borde fixa svenskan en snabbis bara :) vetni vad, nu ska jag vara duktig så jag gör det. bye!
(Bilder från hoppträningen kommer senare idag!)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: