Majpokalen?
2010-04-14 / 20:38:26 / Min vardag

Vet inte om jag har berättat men jag har ju iaf för ett tag sen anmält mig till majpokalen. Funderar på att avanmäla mig igen p.g.a en hel del anledningar. För det första så har smoothie varit svullen ganska ofta på senare tid, och för det andra, så har vi ju igentligen inte bråttom alls. Kan lika gärna skita i det, och ta det nästa år då vi kan ta lite högre höjder och svårare utmaningar :) Tror faktsikt att det blir så. För er som inte vet så är majpokalen ett meeting som går från fredag till söndag. Man hyr då box där och bor där under helgen. Under helgen går många olika klasser, både för häst och ponny. skulle ju startat LB första dagen, LA andra och LA + MSVB sista dagen, men avbokar det :) vi kommer ändå att ha en bra termin, och vi behöver ju inte alls stessa. Iaf så är nästa tävling på Edsbro! De stället gillar vi ju och jag hoppas verkligen att det går bra för vårat div 1 lag, eftersom att det är andra omgången då. Sen är finalen helgen efter :) så det blir väldigt kul iaf. Ska tvinga bella att skriva nu, så det kommer snart ett till inlägg, ciao! <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: