Ny dag
2010-04-18 / 08:13:40 / Min vardag

En ny dag, i en spännande värld. Haha nej, jag skojade bara. Jag och bella har iaf precis vaknat och sitter uppe i lägenheten och piggnar till lite. Vi ska snart ner till stallet och skritta ut på en liten runda. Jag kan ju inte göra så mycket mer eftersom att Smoothie fortfarande är svullen i vänter bak, och det verkar ju inte vilja ge sig. Men iaf så försökte jag ju skritta igår också men det blåste alldeles för mkt så min ridning varade kanske i max fem minuter. Juste, nu när jag ska flytta till vreta ska jag ju börja leta efter en till häst. Gör antagligen det i polen men kommer nog kolla runt lite här med. Sedan får vi se om jag tar med mig hästen hem, nu efter sommaren eller om jag lämnar honom där för ev. tillridning/inridning. Jag känner ju väldigt många hästmänniskor i polen, och flera har redan sagt att de vill ställa upp. Iaf, nu så ska jag inte skriva mer för jag vill ner och säga god morgon till bebisen! puss <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: