Ponnyakuten
2010-04-18 / 20:53:13 / Min vardag

Vaknade för ett tag sen och satt och kollade på ponnyakuten. Hahha jag skulle ju faktiskt kunna söka in dit för smoothie har ju faktiskt lite problem. För det första så går det inte att sko henne bak om vi inte drogar henne. Utan drogen - ingen klippning. Och sen är hon ganska svårlastad. Elelr hon har faktiskt sina dagar, men oftast är hon svår. Så om nån har några tips på hurfan jag ska få in henne i transporten så kan ni gärna tipsa :P Jag brukar ju få in henne men det kan ta lite tid, från att bara gå rakt in till ibland 1-2 timmar. Men iaf, ska börja lastträna oftare nu :) och träna henne lite mer från marken, så blir det kanske bra snart, men vad vet jag? Juste... Ska nog försöka lägga hoppningen lite åt sidan nu för jag känner att vi behöver lite variation. Alltså ska jag så fort som möjligt leta upp någon bra dressyrtränare och börja träna dressyr :) Jag har ju sagt det ett bra tag nu, men jag måste faktiskt ta tag i det! Hon är ju så fin i dressyren nu, så med lite extra träning så blir hon toppen! BTW, den 1 maj är det ju dressyrtävling på mälarhöjden :) sååå det kan nog bli spännande att se hur det går, fram tills dess är det bara normal ridning, fast lite lugnare :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: