Rodeo
2010-04-07 / 18:59:37 / Smoothie<3

mina planer på att tömköra på volten gick upp i rök.
hon var allmänt jobbig medan jag höll på men efter 10 min kände jag att det gick inte. hon var helt till sig. så jag bara jaha men du är väl pigg då får du springa lite löst.
och då sa det pang och hon sprang och kickade som jag aldrig har sett henne göra så förut!
pigg var en underdrft!
jag tror att hon har vårkänslor. lät henne springa så en stund. sen longerade jag henne och då var hon mycket lugnare. och sen gick jag en promenad så hon skulle få varva ner och lugna sig. hon var precis lika tittig som igår och jobbig. tror fortfarande det kan vara lite vårkänslor under huden?
men det e så skönt att hon aldrig skulle göra så när man sitter på utan bara gör så när man har släppt henne helt. en väl lärd ponny helt enkelt! :)
ska lägga ihop lite klipp så får ni se själva xD

/Bella

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: