stallet snart
2010-04-25 / 12:32:18 / Allmänt

Ska snart försöka komma iväg till stallet. Ska typ rida lite på volten tror jag och sen kanske ut en stund. Väldigt fint väder idag faktiskt. Smoothie gick jättefint igår dock lite trippig ibland, men ändå. Red igenom dressyrprogrammet och det gick ganska bra, men måste fortsätta träna. De e ju knapt en vecka kvar! Den här veckand kommer att vara helt fullpackad vilket betyder att smoothie kommer få ta de lugnt de dagarna hon "har ledigt".
Veckan ser ut såhär:
Måndag: Lagträning- hoppning
Tisdag: skritta ut, Bella?
Onsdag: Fälttävlansträning Runsten
Torsdag: skritta ut, Bella?
Fredag: uteritt
Lördag: Dressyrtävling Mälarhöjden
Söndag Lagtävling Edsbro

Intensiv vecka men smoothie fixar det :) Nemas problemas lixom. Nu måste jag klä om annars kommer jag aldrig iväg! hör av mig senare bye!


På bilden: Bella, Pommaq och Jag.


1 Kommentarer
N:

Sv: Okej, ja tänkte åka till MRS men dom dömde så partiskt sist ja va där så då vill ja nt :) <3



SKRIVET DEN: 2010-04-25 KL: 21:27:04 URL: http://blackijacki.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: