strul, strul bara en massa strul!
2010-04-01 / 19:28:51 / Min vardag

Förlåt men orkade inte blogga när jag kom hem från skolan. Men allt var bra där, och skoldagen avslutades med ett prov -.-' Straxt efter att jag kom hem så åkte jag till stallet och skulle hålla lektion för Bella. Så vi gick upp till ridhuset och bella började rida fram medans jag sprang och hämtade hennes hund tingeling. När jag kom ner så bad jag henne köra igenom dressyrprogrammet och min lilla ponny gick verkligen skitfint. Bella kommer blogga mer detaljerat sen. Sen när vi skulle åka från stallet så råka vi köra in i en bil -.-' Men vi pratade me ägaren och allt var bra så vi åkte hem. När vi nästan var hemma så kom jag på att jag hade bellas hemnyckel i fickan så de vart bara att åka tillbaka. Sen hem igen, och väl hemma såg pappa att vi tappat en sak på bilen så vi var tvugna att åka tillbaka och leta efter den, hittade den varken på ditvägen eller hemvägen, suck. Nu sitter jag iaf här efter en god middag och ska snart iväg igen :) så jag skriver väl mer när jag kommer hem, bye!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: