Uteritt
2010-04-09 / 05:39:13 / Dagens Ridpass

Förlåt att jag e så seg och sådär men har inte mycket att säga, men ni kan vara lugna för vevve kommer hem snart.

Red ut tillsammans med nina på pommaq, smoothie var väldigt tittig och pigg, ville springa och jag bara jaha hon kommer väl bocka av mig eller nåt när vi var på ängen. men nej hon var hur jävla snäll som helst. trotts piggheten och tittigheten. hon mesta travade på stället och det var väldigt bekvämt att bara sitta där x) men pommaq var för jobbig för nina då hon inte ridit på månader så jag tyckte synd om henne så vi byte hästar.
han kanske jag inte ska babbla så mycket om men jag har aldrig känt honom så förut så jag ville nästan börja gråta ..
men smoothie däremot var jätte snäll med nina och var lugn brevid mig och pommaq.
och då började jag titta mera på smoothie och herremingud vilka muskler hon har fått!! hon är muskelpaketet smoothie jag lärde känna i början. hon är så underbar att rida. love på henne <3
hehe det sa nina med, hon bara gud hon e så skön att rida och jag bara ja jag vet <3
sen pysslade vi om dom och nina åkte hem och jag gick hem =)

Love Bella

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: