A good cook cook many good cookies?!
2010-08-05 / 23:08:02 / Min vardag

Fråga mig inte varför rubriken lyder som den gör, men jag ville bara informera er om att jag idag lagat både fruckost, lunch och middag helt själv. Och vet ni, jag har alltid varit den här tjejen som fått allt serverat framför mig. Men nu är det nya tider och jag ska starta ett nytt liv. Tänkte btw säga godnatt till er alla för bella och jag ska snart gå och sova. För bara några minuter sedan tog vi oss ett välförtjänt bad i min jacucci och nu sitter vi bara och degar. Imorn ska vi iväg och rida Smoothie igen, och funderar på att sätta upp en liten bana på volten och hoppa då, för de saknar jag verkligen att göra me henne, för hon är nog den mest underbaraste hästen att hoppa, jag skojar inte! Nu ska jag dra, men ni kan ju få anstränga er lite och kommentera lite mera? Hejdå!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: