Behöver bara säga ett ord, AMAZING!
2010-08-17 / 15:19:18 / Min vardag

Update på gång! Jag lever och jag har det verkligen underbart! Trivs så otroligt bra me alla människor här, och vi har haft riktigt kul under dagarna vi har varit här. Igår åkte vi ut på en liten fest, och kom tillbaka vid ett. Det var verkligen jättekul att lära känna alla från tvåan och trean. Vissa var trevliga, andra lite mindre. Igår fick ju hästarna bara gå i skritten så idag så ska båda ridas. Blir inget superpass för på kvällen ska jag upp till elevhemmen och träffa alla människor, får se om vi drar någonstans. Skriver inte så mkt mer just nu, och kommer förmodligen ha ganska fullt upp, men jag ska göra mitt bästa :)

3 Kommentarer
pappa:

du har inte uppdatterat hemsidan idag 18/8



SKRIVET DEN: 2010-08-18 KL: 17:22:09
madde:

Vad för skola ? :)



SKRIVET DEN: 2010-08-20 KL: 17:10:49
Elin ( Hezztar@bdb ):

Har du flyttat till Linköping ?! kommer du ALDRIG till back till stockholm ?! :O



SKRIVET DEN: 2010-08-27 KL: 13:09:07 URL: http://elinstahl.webb.com



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: