Bella i rutan.
2010-08-14 / 17:40:33 / Min vardag

Hejsan Bella hära! =)

Vevve ville att jag skulle skriva ett inlägg för hon har nyss sprungit bort till The voice som den lilla fjortis hon är (a) =). Och jag är ensam kvar =) Madde kommer snart och plockar upp mig och så ska vi hitta på nåt roligt.

Hon ville att jag skulle skriva att det gick bra att rida hästarna som jag skrivit på min blogg med. Här har ni en länk till min härligt rosa blogg =)

Förövrigt har vi tagit allt ifrån stallet och packat allt och inget. Imorron flyttar hon ju.
Kommer sakna henne grymt mycket och är glad att jag fick 1 ½ vecka med henne nu =)
Men sen den 28 & 29 ska jag till henne på vreta för då ska hon tävla så då ses vi igen =)

jag ska sluta störa er på eran lördag kväll och snart sticka ut själv. Vi hörs mer på min blogg!
btw jag & zombra till vänster i kategorisidan under länkar =)

Bjuder på en låt jag bara ÄLSKAR!




Love Bella på vevve blogg =D


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: