Boogie <3 Smoothie
2010-08-09 / 21:43:52 / Min vardag

Idag var vi ju en runda på mustang med båda hästarna, för att kolla sadlar. Fick med mig en ny barnsbyhoppsadel till smoothie och en dressyrsadel. Boogie fick ha den vi köpte i polen. Hahah måste berätta att Boogie är helt dökär i smoothie och blir nästintill galen så fort hon inte ser henne. Så smoothie fick gå runt i ridhuset när jag kollade sadlar på boogie för att hon skulle kunna fokusera, hahahhaha. Imorn lovar jag att fotta lite bilder på Hästarna också, så att ni får se boogie lite bättre. Hon är raka motsatsen till smoothie måste jag säga, så det är en stor omställning för mig, men det ska nog gå bra. Hon är väldigt ranglig, och ibland går hon lite slalom men riktigt fin är hon. Imorn ska jag och bella ut och skritta, men då tar jag smoothie så tar hon boogie en sväng, så att hon får testa lite på henne. Bella är ju trots allt den som jag litar på mest, och jag vet att hon aldrig skulle skada ngn av mina hästar. Till bella skulle jag kunna lämna hästarna utan att höra av mig och jag vet att dom skulle få ett paradis :) nu ska jag låta bella skriva, men somsagt, bilder kommer imorn :)

3 Kommentarer
Anonym:

vart ska du träna i moron?



SKRIVET DEN: 2010-08-09 KL: 23:19:00
linnea:

Haha! Det är Linnea med Araghorn här! Va roligt att du har köpt storhäst! Läs gärna min blogg :)



SKRIVET DEN: 2010-08-09 KL: 23:45:13 URL: http://araghorn.blogg.se/
Emma Csendes:

Svar: Han har ingen feber, har fått en svullnad pga ett sår, och den har redan gått ner + att han inte är halt längre? :p



SKRIVET DEN: 2010-08-10 KL: 00:43:22 URL: http://pijano.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: