Dagens ridning
2010-08-05 / 19:37:53 / Dagens Ridpass

Först åkte jag och bella iväg till stall lyckås och jag fick rida lite på pommaq, och jag säger bara GUUUUUD vad han har blivit lugn, inte alls samma stressade häst som jag kommer ihåg. För första gången tyckte jag faktiskt att det var KUL att rida den hästen. Men de gick iaf jättebra tkr jag och han var väldigt mjuk. Han håller ju på att sättas igång så han rids bara i skritt och trav änsålänge. Red mest bara runt lite för att få känna på hnm och tänkte visa lite bilder från ridpasset.
 

Ursäktar verkligen sitsen på första bilden, men ibland blire så på kort ;)

Sen åkte vi vidare till mitt stall där jag red smoothie. Har ju köpt ett nytt bett som hon gick SUPERbra på! jättemjuk var hon och jättelugn. Samma sak me henne, red bara runt för att känna lite eftersom att jag inte ridit henne på länge, så jag ville checka att jag kommer ihåg alla knappar. Sen red bella lite på henne också, och det såg otroligt fint ut. Längtar tills boogie kommer så att jag kan börja rida henne också, för jag och bella har redan planer på att vi både ska rida till Skutan och till Sandtaget. Men här kommer lite bilder från ridpasset på smoothie.

Väääärldens finaste häst, vad ni andra än tkr! <333


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: