Ett ord räcker, Linköping knäcker!!!
2010-08-20 / 00:44:37 / Min vardag

Mitt liv rullar på riktigt jävla bra! Om man skulle välja mellan linköping och sthlm så skulle linköping spola bort sthlm totalt! Allt är så bra, killarna är übersnygga och jag längtar verkligen inte hem! Människor är så trevliga här, så det är inte sant! Idag var en ny killpolare hos mig, och vi satt och pratade lite. Verkligen skönt att slappna av sådär :) Mkt mer har jag inte gjort. Red smoothie idag, och det gick skitdåligt! Hon var inte alls med på noterna men det kan bero på att jag inte ridit henne så mkt på senaste tiden. Men nu ska jag ta tag i det och på tisdag är det träning. Idag borjade jag förövrigt skolan klockan 09.50 då jag först hade en chill-lektion i ekologi, för vi hämtade bara ut böcker och sådant. Sen hade vi naturtransport sak, som vi som redan har moppekort fick ledigt på, och det ska vi få varje vecka. Sen lunch, ridning och sedan slut för dagen. katta, min rumskompis är borta över natten så jag är själv, men snart kommer bästa Anna och gör mig sällskap :) ska inte skriva så mkt mer, men jag kan säga er, ni i sthlm, ni missar verkligen att ha världens bästa och friaste liv, de gör ni!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: