Hemma bra, men i polen BÄST!
2010-08-03 / 15:14:26 / Min vardag

Nu är jag hemma i stockholm igen, ganska skönt, men jag vill vara kvar i polen. Hann inte åka till stallet idag, så hanna var snäll och tog hand om smoothie idag mee, de har tydligen gått jättebra, vilket är skönt att höra. Ska snart på kurs i 3,5h vilket jag inte alls ser fram emot, men vad ska jag göra. Imorn åker pappa till polen igen för att hämta Boogie, och dom kommer tillbaka hem på söndag, så då ska jag spendera en massa tid me nykomlingen :) Imorn blire nog iaf stall, sen ska jag hitta på ngt me bella, och på torsdag har jag planerat me erika(+stallet), så om ngn vill träffa mig på fredag och lördag, så kontakta mig snarast :) Skriver inge mer nu, men kanske tar kort på alla hästsager som jag köpte i polen och lägger upp här på bloggen :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: