Hemma me bella
2010-08-04 / 23:12:57 / Dagens Ridpass

Har inte hunnit skrivit ngt inlägg eftersom att jag först gjorde en bloggdesign till bella och sedan så har hon mer eller mindre okuperat min dator, hehehe :P Så nu tänkte jag berätta hur allt har gått idag. Var och red min älskling, och de kändes verkligen ovant, och de kändes som om jag red på en liten köttbulle. Men hon är världens underbaraste, och det gick hyffsat bra. Red runt lite i ridhuset och avslutade med att ta ett litet språng på kanske 50cm. Sen åkte jag till bellas stall där vi höll på lite med ville och mockade och fyllde på hans höpåsar och sedan åkte vi hem och sedan till kinarestourangen i länna och år lunch, muuuums. Sen hem och ni vet redan den historian. Ska snart sova, för e riktigt trött, men imorn blire stall, kuuuul! Pappa åkte iväg till polen idag, så han sover väl antagligen på båten nu. Saknar min boogie <3


min älskade köttbulle <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: