pepp på att blogga igen
2010-08-27 / 10:16:54 / Min vardag

Nusåå! Har inte bloggat på ett bra tag, men blev faktiskt lite smått peppad idag :) De veckorna som jag har bott här på vreta har varit roliga. Träffat en massa nya vänner, och redan hunnit bråka me vissa av dom, men det är ju sådan som jag är. I skolan har vi inte gjort så mkt, lixom bara lärt känna systemet och sånt. I tisdags hade vi hoppträning och smoothie var jättefin. Min tränare Kim Krog, verkade gilla henne en del :) Så efter en lyckad hoppträning hoppas vi att det går bra i helgen då det är gamlebys ponnyderby som står på planeringen. På lördagen ska ajg hoppa LA- med derby alltså innehåller banan lite fälttävlanshinder + långa vattnet som jag kommer att dö på. Sen på söndagen hoppar jag LA och MSVB. Idag kommer mamma och pappa hit och ska försöka dra iväg dom ut för att handla lite. känner verkligen att det behövs nu. Annars mår jag riktigt bra här och saknar inte stockholm alls. Snart ska jag iväg och pussa på hästarna och senare ikväll blir det att putsa alla grejer, tvätta ponnyn, knoppa och sedan har jag kvällsfodring. Bilder kanske kommer lite senare om ni har tur!

1 Kommentarer
Hanna Carlsson:

Vad roligt att du trivs och att du har hittat en bra tränare! =) Hur går det med Boogie Woogie? =)



SKRIVET DEN: 2010-08-27 KL: 10:58:05



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: