Sitter på båten
2010-08-02 / 17:30:03 / Polen 2010

Sitter på båten nu och skulle igentligen skrivit ett inlägg tidigare men datorn ville inte sammarbeta. Gårdagens avslut var ganska kul, och jag skrattade faktiskt en hel del, dels för att de flesta var fulla, och för att ajg var nykter. I lördags var jag på disco, vilket slutade mindre bra... först var min kille otrogen, sen tappade jag bort mig mobil, ouuups. men han fick några smällar och de var han helt klart värd.
Imorn när jag kommer hem ska jag försöka åka iväg och hällsa på smoothie en snabbis för sen ska jag på någon tråkig övningskörningskurs.... suck. Skriver inte mer nu, eftersom att det inte händer ngt spec, men jag kan säga att årets polensommar har varit riktigt bra. Har betedde mig mkt mognare än förra året, och jag träffade en hel drös med nya människor. Det har helt enkelt varit ett underbart lov fyllt av både gråt och skratt, och jag kommer sakna många av mina nya vänner. Här avslutas poleninläggen, och imorn kommer jag åter igen uppdatera från sverige, och då kommer ni få läsa om dubbelt så mkt häst!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: