Sjukvård
2010-08-13 / 10:54:43 / Min vardag

Bella dissade mig nyss... Nej, jag lät henne faktikst :) Hon åkte iväg till hennes stall me madde medans jag och pappa ska åka och köpa lite grejer till min sjukvårdslåda/stallapotek. Lixom, har alltid tänkt att köpa, men det har aldrig riktigt blivit av, men nu måste jag faktikst köpa det. Min sjukvårdslåda ska innehålla:
*Jodopax
*Koksaltlösning
*Sårsprit(alsolsprit)
*Bomull
*Gasbinda
*Brems
*Pincett
*Självhäftande bandage.

Detta till att börja med räcker faktiskt :) Sen ska jag iväg till stallet och hanna ska kind of hålla lektion för mig/ visa mig vilka hjälper osv hon har använt sig av när hon ridit/hoppat smoothie. Sen blire väl en skrittur ut på boogie också, för hon måste få röra på sig lite. Nu måste jag pysa, för pappa ropar :) ciaaaaoooo!


"Som En Ängel Utan Vingar<3"


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: